Summary
Photo of
165,907

Serdivan Escort Bayan Yaşlandı

İkisi benim sikime bakıp “ohaaa, ne kadar büyük lan, kocamanmış sakarya escort amına koyim, bizimki de bu kadar büyür mü” acaba filan diye konuşmaları nedense acayip hoşuma gitmişti. Özgür’ün bir an da hiçbir şey demeden tutup sikimi eline almasıyla tam anlamda şok olmuştum, gayri ihtiyarı çekmiştim hemen sikimi. Ama anlatılamaz bir şekilde de hoşuma gitmişti. Özgür “bir şey olmaz oğlum, biz hep yapıyoruz” deyip Uğur’un ufak sikiyle oynayıp gülüşüyorlardı. Koltuklara oturup siklerimizle oynayıp, birbirimize bakıp gülüyorduk o ergenlik hallerimizle. Ben zaten 31 çekmeyi bildiğim için yine tv’de güzel götlü bir kadını görünce dayanamayıp o azgınlık haliyle patlamıştım bile. Bunlar benim sikimden gelen dölü görünce yine şaşkınlık içinde birbirlerini dürtüp sikim hakkında konuşup hayretler içerisinde izliyorlardı. Aşırı derece hoşuma gitmişti sikimi onlara gösterip, onların da benim yarrağımı izleyip kıskanmaları. Üstümü silmek için banyoya gidip gelince gördüklerim karşısında daha da şok oldum. Arkadaşlarım, ikisi de külotlarını indirip domalmış, beni bekliyorlardı. “Oğlum napıyorsunuz lan” filan demeye kalmadan gelip sürtmem için çağırdılar, anladığım kadarıyla daha önce sık sık böyle evleri boş olunca birbirlerine sürtüyorlardı. Bir yanım bunun günah ve yasak olduğunu söylüyor, ama diğer yanım serdivan escort karşımda ilk defa açık göt görmenin ve Özgür’ün sikime dokununca hissettiğim o hisle bir an önce tatmak istiyordu o taze götleri. Biraz naz yapsam da Uğur’un karı gibi kırıtmasına daha fazla dayanamamıştım. Uğur biraz daha esmer, hala unutamadığım yumuşacık bir göte sahipti. “Önce sen sürt, sonra ben sana sürterim” dedi, ne isterse yapardım zaten o an. Heyecandan titreyerek Uğur’un yumuşacık götüne sürtmeye başladım. Daha önce hiç böyle hissetmemiştim, resmen her tarafımdan ateşler çıkıyor, kalbim deli gibi çarpıyor, her bir zerrem mutluluktan uçuyordu resmen. Hesapta dakika tutuyorduk ama Uğur resmen daha fazla sürtmem için zamanı yanlış sayıyordu, benim zaten canıma minnet. Altımda resmen karı gibi inliyordu, “istersen öpebilirsin” deyince mutluluktan çıldıracaktım. Hemen arkdaşımın boynunu çevirip tüysüz dudaklarının tadına baktım. Sanırım o heyecan ve içgüdüyle daracık göt deliğine fazla bastırmıştım ve bir an da Uğur altımdan kaçmayı başarmıştı. Ama ne yapıp edip sikimi bu iki ibneden birine sokmalıydım. Ben Uğur’u sürterken Özgür devamlı sakarya escort bayan benim götümü okşuyordu. Uğur’un yumuşacık götünü çok arzulasam da yaptığım bir acemilikle şu an için o göte giremeyeceğimi tahmin ediyordum. O yüzden bir ali cengiz oyunu yapıp, Özgür’e “isterse benim götüme girebileceğini, ama ben de ona sokarsam bunu kabul edeceğimi” söyledim. Özgür zaten dünden razıydı, hemen kabul etti. Amacım kendimi siktirmek değildi, zaten incecik siki vardı, soksa hiçbir şey hissetmem ve sonunda birini sikebileceğim gerçeği karşısında verilebilir bir tavizdi.

Bölge : Karasu Escort, Kaynarca Escort, Kocaali Escort